This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Thursday, May 21, 2009

The before Sort Sem Stated

yeppy ;D
The big problem dah settle..
Allhamdulillah aku dah dpt tempat LI walaupon gov tak kesah lar..asal dapat tempat LI..
15 May 09 start PSM II sampai 3 July 09..huhu tp baru selasa aku balik melaka..
puaskan diri untuk berehat..
dah sekarang nak start lik malas nyer..
BERSEMANGAT....
janji esk aku start..hehehehe..

2 minngu lebih aku lepak...lepas dendam sebab dah lama tak balik kg dan jumpa family..suka betul bibik(anty in jawa) biler tau aku nak lepak rumah dia..baru sedar aku nie rupa nyer sebok memanjang sampai ramai rindu kan aku..perasan nyer..hehehe..embah(nenek in jawa) pon siap pesan kat mak biler aku balik soh bermalam kat cna..apa lagi sakan aku explore 2 minggu nie..hehehe..miss them a lot..

Tp ada sesuatu dok aku terkezut..embah pesan kat bibik soh cari kan aku cowok..atoi biar betol embah aku nie...adeh..takut kot cucu dia nie jd dara terlajak..hehehe..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...