This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Friday, June 5, 2009

Aku dah jawab nie..

Tag dr miss yuyu..k.lia dah jwb nie..dgn penuh kasih syg nyer..huhu

1.Ape perasaan anda sekarang?
- Boring..i'm alone in this house!

2.Saya nak makan?
- Nasi...lapa nie..hehehe

3.Saya tak suka?
- Tak suka pacat..dan sama waktu dengan nyer..tgk pon dah geli..

4.Impian saya?
- Impian banyak..tp the importance sekarang..nak jd lecturer dan tlg family..

5.Haiwan yg saya tak suka?
- Same the answer question 3.

6.Saya harapkan?
- Yg aku harapkan sangat skrg ialah PSM aku settle dgn baiknyer..huhuhu

7.Jika boleh putarkan mase?
- syukur apa yg ada sekarang..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- hdup dgan bahagia disisi insan kesayangan..sape tah aku pon tak tau

9.Handphone saya adalah sebuah?
- hp yg murah yg aku beli dgn duit gaji aku sdri..2 sbb tak mau tukar..tunggu keje nanti baru beli lagi but nie tetap ku guna..

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- Huhu...rahsia...wekkkk...

11.Saya suke pada?
- apa2 benda yang bercolor purple..if depan mata ternampak jer purple mata terus zuppp memandang...nasib baik tak der org kulit purple..huhuhu

12.Kawan2 saya?
- merupakan insan yg sentiasa dalam igtn..

13.Pernah dikhianati?
- pernah..tp bersyukur menjadikan ku lebih dewasa dan berwaspada

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
- takwat apa pon sbb bukan jenis org pendendam..maybe sedih jer

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag:
-Mai
-Budak Comot
-Yat
-K.ila
-Lia sakura aku tau ko ada blog
-Miss Emma

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...