This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Sunday, July 25, 2010

3 week 5 day

Salam to my blog reader..

Hurm sorry before nie tak publish blog sebab malas, sebok dan mcm2 lagi..
Tibe-tiber malam nie dalam keseorangan menunggu sms meow aku rajin2 kan diri post en3..sekali bukak rindu nyer..pejam celik macam2 cerita aku share dalam blog nie ruper nyer..dari zaman masa study kat melaka lagi..dari kisah suka and duka semua ada..hehehe

Sebenar nyer title 3 week 5 day genap hati ku di penghuni..cewah..poyor jer..memang pon..hehehe..kalau dalam ruang hati yang aku post sebelum nie..semua pasal kekecewaan..maybe aku kene buka label baru untuk en3 hati lepas nie..heehehe..tak mau sedih2 dah..nak happy jer dgn meow..

Ok sambung nanti biler aku free sbb skrg tgh focus pada project company...lega dah siapkan blog meow and nak sambung wat keje..tp mata dah gantok...jom tdo esk sambung...good night semua..

4 comments:

  1. lia, congrattzzz

    sapekah jejaka yg berjaya menambat hatimu itu?? nak tau gak nie.. hopefully lia jaga diri bebaik insyaallah jodoh itu dah ditentukan Allah untuk tiap hambanya... insyaallah

    ReplyDelete
  2. k.lia sapekah gerangan jejaka itu...hehe..senyap2 je ek..congrat's

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...