This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Wednesday, December 15, 2010

Bagaikan Pelangi

Think positif..

Mungkin aku amat diperlukan lg kat cini..aku pikir mcm tue jer lar..so aku lega..tp aku tak tahu apa reaksi family aku..yg mengharap sgt aku keje as staff gomen..

Sapa nak handle eastel and sap kalau aku tak der..aku sayang dorang nie..hehehe...

Aku syg keje aku skrg..aku cintakan keje aku skrg..(ayat nak sedapkan hati)..

Tp dr dalam sudut hati mengharap nama aku tersenarai ke level 3..doakan aku semua..tp andai tidak aku terima dgn hati terbuka..lagi pun aku sayang kn keje aku skrg...walaupun gaji masih lagi tahap cukup makan tp pengalaman itu penting..cuma aku tak tahu nak ckp mcm mn kat family..

ohhhhhh tuhan..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...