This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Thursday, March 26, 2009

Apa-ape tah...

Apa kes ler budak perempuan skarang..erm tah paper tah..lagi2 kat youtube 2..banyak kes masalah akhlak budak2 sekolah, ipt, dan byak g lar..tah paper kn..berlumba-lumba nak rosak kan diri sendiri..nak salah kn dorg nie pon tak ptt gak..but yg penting diri 2 kene kuat..kan jonet kn..huhu

aku bengang biler:

1:nie aku bengang..asal lar nak gado pasal lelaki...mcm conferm dia jd kn ko bini..hak3..aku ckup pantang tol kalau perempuan gado pasal lelaki nie..sure lelaki tu banga kn..ei tak suka tol lar aku..

2:sangup berkorban apa sahaja kerana sang pujanga..perh kalau dia suami ko..leh ler nak ko korban kn apa sahaja..nie baru pakwe ko 2..knp lar ko nak kasi semua 2..apa ko nak bagi kat suami ko nanti ha klau ko kawin dgn org len..len ler dia suami ko..

3:erm lagi satu hangin nie..ada stu member tagged aku nie..ada ker ptt dia tunjuk pic2 pempuan bertudung yg wat tak senonoh..ini dah menjatukan perempuan bertudung yg lain..pas2 dlm tagged dia leh plak letak pic dia ehem dgn pakwe dia..yg aku suka ramai tol kutuk dia..boy pon ada..bagus2..

4:satu perkataan aku tak suka biler lelaki ckap "tak luak pon"..apa yg tak luak..ooo pandai..memang ler tak luak pada dia kot..

~hurm...apa2 tah kan..nak salah kn sapa biler org ckap perempuan sekarang bukan baik2 sgt pon..memang lar salah lelaki..dorg yg mulakn langkah dlu..but ada kes perempuan start dlu tau...tp bg aku gadis2 kene kuat dari dlm..jgn mudah mengalah biler korang kene goda k...hak3..2 kes len kalau korang dah gedik..tak leh nak ckap apa lar..

2 comments:

  1. dunia dah akhir zaman lia.. skg nie mmg macam2 kes yg tak sedap didengar.. mudah2an kita terhindar dpd perkara2 yg x elok kan

    ReplyDelete
  2. ~hurm...betul..2 lar harapan nyer selalu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...