This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Friday, April 3, 2009

Tabah....

Minggu nie aku rasa down sgt..
Hari nie aku rasa dah tak tahan sgt..
Dan mcm biasa insan yang akan aku pikirkan time mcm nie..my Mum..
Yes..walaupun aku dah nak masuk umur 26 June nie..but aku tetap mcm nie..
time tunggu prof Shahdan aku lepak kat hujung..
Call mak..but my mum time 2 tgah rushing ada meeting..
cume dia sempat pesan:
"Mlm nie mak call dan jaga diri elok2.."
huhu...aku dah tak tahan dah..nak menitis dah..dah bertakung dah pn..
aku rasa mak aku perasan kot..Ai Yeen dtg..huhu nasib baik dpt cover..dia pon perasan kot muka aku yg mendung nie..hehehe saja aku ubah topic..huhu..
then petang lea bawak aku kuar jalan2..g MC dgn Tesco..i'm fell better....

Then mlm mak memang call..
Huhu first2 dia tanya..biler exam..huhu see..my mum memang dah tau dah mesti ada something..then dia tanya..ok ker...aku ckap ok jer..cumer aku nak dgr suara mak kalau time mcm nie..sbb nak balik kekuatan..dan akhir sekali sebelum end call mak pesan..jangan tinggal solat..mak..rindu sgt kat mak..

Kekuatan aku adalah My Fimily..yer keluarga adalah kepentingan ku...aku sangup korban kn semua demi mereka..2 lar janji aku pada diri aku..nak tgk mereka nangis sbb kejayaan aku...Syukur ya Allah Kau kurniakan ku keluarga ini..

1 comment:

  1. Salam kak huhu...btul2 family mmg sentiasa mnjd kekuatan kita sy pun bpndpt sm xtaulah org lain huhu...HOnestly sy pun mcm akak 2,3 mgu nih mmg xtenang sgt ada ms2 tertentu je lupakn kejap akak pun tau kn ms bila...ms lain asyik teringt mcm2 bnda..jd sy pun nk mnt maaf kalau2 akak ada trs ke apa huhu..sapa2 yg ym pun biasa jwb pndk2 je huhu..wpun mcm malas nk layan tp tulah xsmpi hati plak sy bygkan kalau sy kt tmpt dorg;kita tnya org xjwb sedkt sebyk mst kita trs kan..jadi smg akak trus tabah huhu...All the best in final exam.psm,etc..Ganbate kudasai and take care also..:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...