This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Tuesday, January 4, 2011

My last Memories 2010

For now dah 2 hari kat opiz sempena 2011. Sepatut nyer dari last week kene kerje kat client side tp disebabkan accident masa OTW nak pergi UM aku dapat mc 5 hari. Aku accident kan diri aku sendiri..hehehe

Kejadian tu jadi hari isnin minggu lepas bersamaan 28 Dis 2010 around 9am ker 10am. Ini akibat pening2 nak mintak cuti untuk interview hari khamis. Last2 dapat kau terus seminggu cuti..dapat plak cuti jumaat sempena Malaysia menang piala suzuki..khamis mlm dah gerak balik kg.

Tp rasa nyer kalau aku langar bontot teksi 2 lagi teruk kot..syukur tak der paper. Skrgpun dah boleh dtg keje and jalan pun dah ok cuma nak solat terasa lagi sakit and puasa lg pakai jeans..cuma moto Honda Wave aku dah tak berapa best nak bawak..masa interview pon tak der nak jalan jauh sgt ker kerusi interviewee. Nasib baek tak perasan..kalau tak issue aku accident pon boleh jd topic oleh interviewer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...