This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Thursday, January 6, 2011

Tergugat

Betul2 aku terkejut biler buka profile bie kat facebook minah tue kata "I love u so much". OMG, rasa jantung berdebar ker speed tidak normal. Terus aku msg kat bie suroh on9 tgk apa 'x' dia post kat wall dia...

Lepas jer aku send msg bie terus call tanya apa minah tue tulis. Lagi angin.. exited nak tahu...konon wat2 lambat angkat marah konon..jawab pon nak tak nak..

Tp lega lepas dia call.. So boleh tido dengan lenanya tanpa air mata..hohoho. Tp still rasa tergugat sebab minah tue lagi cantik, seksi dan lagi2 pernah jd special dalam hati bie.

Cuma bie pesan tak payah nak layan minah tue..Biar dia dgn life dia..cuma aku rasa tercabar..bie tak bagi tgk profile and post apa2 wall pasal minah tue or marah2 pasal nie. Nanti minah tue suka. Tue lar target dia..nak tgk aku dgn bie gado2..bie ckp tak der faedah..

Tue aku post kat en3 nie..nak meluahkan perasaan..hahahaha..jgn mara yer en3 kali nie bercirikan love sikit.

Aku percayakan dia..tp cemburu aku nie..mcm mn nak kawal..aku yakin dia setia..tp aku nak setiap pandangan dia hanya aku punya..

Plz jangan lar kacau hubungan kami. Aku tak kacau ko..so plz..ko cantik n seksi..ko boleh dapat sapa2 ko nak..plz..gooooooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...