This page for me share my favourite, my work, my knowledge, and every thing I want to share! Thanks for the visiting..

Saturday, April 25, 2009

Apa yg aku gengam tak mudah utk ku lepas kan

Tah knp minat betul dgn lagu rossa ft. pasha nie..
"Terlanjur Cinta"

Mendalam maksud lgu nie bg aku..
berapa kali dgr pon tak bosan..
meh lar kawan kita hayati lyric lagu nie
disamping..mendegar..
lgi2 tgah critikal week..huhu
minggu avaluate PSM 1 and exam..
good luck yer pada kawan semua..

waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema

mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan
malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan
reff:
aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

4 comments:

  1. akak....klo ia pon copy paste...
    "*courtesy of LirikLaguIndonesia.net"
    tu pon xyah ladicopy skali..
    hokhok....=|

    ReplyDelete
  2. huhu..wokey..salah setting..
    momot nie..perasan aja

    ReplyDelete
  3. oit..awat ni..sabo2..jiwang erk..

    ReplyDelete
  4. hehehe..bukan selalu layan jiwang..ahaks

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...